Hittade dessa gamla anteckningar när jag rensade ut lådor.

Ann-Marie: ... och sen är hjulen igång.
Bell: GOD JUL!

Pi: Det är en gammal folksägen. Innan 60-talet.

Martin: Jag skulle inte klara mig om jag inte fick dansa.
Okänd: Martin, du är sjuk.
Martin: Är jag sjuk?
Okänd: Ja. Du är döende. Du är jättesjuk. Du har cancer.

Jesus pratar med Gud.
Pis Felfärgade Falsification: "Nämen du får inte göra något..!"

Pis Felfärgade Falsification: Man kan alltid dö 52 gånger. Eller hur?

John: You gotta learn how to take care of this fuc-- excuse me, earth.

Bell: Nordmans greatest hits? Men det är ju inga låtar på den här skivan.

Okänd: Håll käften annars slår jag ut tänderna på dig.
Annan okänd: Jag har inga tänder. Jag är vanskapt.

Bell: Men hon dog i alla fall en naturlig död.
Pep: Hon blev uppäten av en varulv...

No comments:

Post a Comment